7 Sep 2014

SNAPS FRA BOOHOO EVENT PÅ TOLDBODEN

Her kommer lige en omgang billeder fra et blogger-event jeg var til med boohoo.com. Det blev afholdt på Toldboden, som er så hyggeligt et sted, med lækker udsigt ud over vandet. Jeg fik serveret en enormt lækker tre-retters-menu med rejecocktail, kæmpe steak(!!) og den lækreste is-dessert. Behøver jeg at sige, at jeg følte mig helt enormt forkælet?

Jeg hyggede mig med fotovæggen sammen med Marie, og så på lækkert tøj fra boohoo.com. Det er helt enormt billigt, så man kan godt blive lidt mistænksom, men kvaliteten var rigtig lækker på det meste. Lige nu har jeg bl.a. kig på denne lækre duster coat, denne jakke med pinstripes og denne flotte cami top.

1 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud!

    //N.K L
    Www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -