23 Sep 2014

SPARETIP: BILLIG REDKEN SHAMPOO TIL HÅRSNOBBEN


Jeg er faktisk ret produkt-snobbet, når det kommer til hårprodukter. Men ærlig talt synes jeg heller ikke jeg har været skide heldig fra naturens side... Mit hår er både tyndt, leverpostejs-farvet og ret skrøbeligt... Det hjælper måske heller ikke, at jeg vasker hår hver dag, men jeg kan altså bare godt lide rent hår, okay?
Det jeg prøver, at komme frem til er, at jeg har brugt Redken i 3-4 år nu og det har rent faktisk hjulpet mig meget. Jeg har netop bestilt reload og vil i den forbindelse tippe om er, at man kan få Redken sygt billigt på "frisør outlet". Det er ikke ligefrem den mest fancy side og navnet skriger discount. men det er seriøst min redning! Redken shampoo til 88 kroner og conditioner til 118, yes please.

1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -