8 Sep 2014

YNDLINGS-KOMBINATION ATM

ASOS duster coat (HER) - MUNTHE halstørklæde - RIVER ISLAND læderbukser (lignende HER) - ASOS støvler (lignende HER)

Lige siden jeg spændt tog posen med munthe-halstørklædet under armen, var jeg fast besluttet på at bruge det med min blå duster coat fra ASOS. Hold da op det er tøse-tøset, men jeg kan lide det. Jeg forsøgte i dag at nedtone det lidt med "læder"-bukserne og snørrestøvlerne, så det ikke blev for putte nuttet… selvom jeg nu også godt kunne se det ske med all white under i et stort pastel-univers. Drømme drømme.

Faktisk var det ret varmt at have på, men jeg har efter torsdag og fredag nat ude, lært lektien… nemlig at passe på med at være alt for vejroptimistisk i denne tid. Jeg er nemlig gået hen og blevet småsyg. Derfor spenderede jeg hele dagen i går i sengen og prøvede lidt på det i dag… men i dag gik der arbejde, skole og lige lidt late night blogging i den… ih. Det der med at lave ingenting tiltaler mig bare ikke rigtigt..

Jeg håber i slipper udenom sygdom denne periode, hvor vi alle er særligt udsatte..

1 kommentarer:

  1. Ej det er simpelthen sååå fint det tørklæde :)
    Du ser så skøn ud!

    //N.K.L
    Www.nkl-fashion.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -