26 Oct 2014

BLOGGERLIV TIL PRESSEDAGE


Magasiner nok, Agency V?

Kigger "tilfældigt" ned hos PRD og 9PR

Smukke tasker fra Calvin Klein. Det værste ved pressedagene er virkelig, at det hele først kommer til foråret...

Forelskede mig i disse støvletter, som kommer på Zalando.

Charity Bakery stod for fredagens café latte og alt for lækker kage i deres pop up café hos 9PR. Om jeg ville prøve et lille stykke af hver? - så lad gå. Som i måske har set på instagram, så det ret grådigt ud.. Men til mit forsvar skal det siges, at kagerne støttede gode formål.

Jeg har på det seneste tilbragt meget tid med Lida, som i måske husker jeg for ikke så længe siden anbefalede? Hun er skønt selskab, siger jeg jer. I går fik vi lavet en pagt, som gik ud på, at vi ikke må spise slik, kage og vores elskede chokolade i en måned. Det bliver skide hårdt, men godt!

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -