5 Oct 2014

DR BYEN

COS jakke - H&M rullekrave - VINTAGE bukser - NIKE air maxJeg spottede denne rullekrave i H&M til kun 250, og var solgt. Den kan bare bruges til alt lige fra søndagshygge til fest, alt efter hvordan man styler den.

Forresten vil jeg i forbindelse med sidste indlæg opdatere om, at skæbnen åbenbart ikke ville, at jeg skulle have en ny og pæn pung. Netop som jeg havde fået den i brug, mistede jeg den natten til lørdag. Det skyldes garanteret er min egen uforsigtigheds, men hvor er det bare surt. Jeg havde til gengæld en sjov aften.

Da jeg i går skulle tage billeder med Lida, var jeg til gengæld lidt bombet. Måske i kan se det? Jeg synes ikke det er så galt, jeg har jo Lida bag kameraet, og hun gør det altså godt!

Jeg har netop fået ordnet noget arbejde og vil nu tage mig sammen, og få klaret en bunke mere skolerelateret. Jeg har i hvert tilfælde ambitioner om at denne søndag skal være produktiv, nu må jeg se.

2 kommentarer:

  1. Den er da også helt perfekt, den rullekrave. Og det er resten af dit outfit forresten også :)

    Pernille

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -