22 Oct 2014

FUCK, SÅ SKETE DET

Jeg indrømmer det. Jeg har givet min ellers trofaste Dell en god omgang bank i tidens løb med både vand af mange omgange, jeg har trådt på den, slukkede den aldrig og havde altid ti programmer åbne på samme tid... Den gav op, og det var egentlig fair nok.

I kan nok forestille jer, at jeg ikke kan leve uden en computer, så jeg var fluks afsted efter en ny i mandags. Skæbnen ville, at indre by ikke ville sælge mig en Samsung computer, som jeg ellers synes er så pæn. I en kombination af desperation og faktum, at Windows 8 virkelig ikke er mig, kom jeg så til at købe en Mac, selvom jeg ellers altid har været meget på tværs, hvad det angår. Impulskøbet viste sig at være godt - 7, 9, 13! Jeg er særligt oppe og køre over at denne model har fået retina skærmen, som bare gør alt meget mere crisp! Danm you Apple for at gøre mig til en af alle de andre... og for at få mig til at bidrage til den monopolstatus i har. Men vi skal (forhåbentlig) se meget til hinanden den kommende tid, så lad os slutte fred.

Nu mangler jeg bare at få mine billedredigeringsprogrammer, og så er jeg godt bloggende. :)

2 kommentarer:

  1. Den kan du altså kun blive glad for, jeg har selv haft mig en mac siden 2009 og ville ikke bytte den for noget :)

    ReplyDelete
  2. Hej Hej..

    Kunne du være interesseret i at være med i en Knæk Cancer indsamling for bloggere???
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus Jeanette <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -