16 Oct 2014

REPOST + HVORNÅR ER JEG EN GOD BLOGGER?

 Fotograf: Kenneth Stjernegaard

I går var jeg til et bloggerarrangement med Reward Style, som virkelig var godt. Det var godt fordi de virkelig inspirerer mig til at blive en endnu bedre blogger - og giver nogle værktøjer til det.

I dag gik jeg i arkiverne for at finde indlæg der gør mig rigtig stolt. Hvornår har jeg selv følt mig som en god blogger? Det har jeg bl.a., da jeg udgav disse billeder i forbindelse med en konkurrence med Louis Nielsen og Bruuns Bazaar. Jeg vandt ikke men jeg synes stadig, at disse billeder er de bedste billeder jeg nogensinde har vist på bloggen.. Måske fordi jeg fik lidt hjælp?

Her er de altså igen, måske mest for at minde mig selv om, at jeg skal tage min blogging og fotografering seriøst og gøre lidt ekstra ud af det, og sætte den tid af til det, som jeg virkelig gerne vil.

Dette leder mig også til spørgsmålet til dig bag skærmen. Hvornår synes du jeg er en god blogger?

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen også nogle virkeligt fantastisk billeder! Man kan godt se på lyssætningen at du har fået hjælp og det er netop dét der giver billederne det sidste oomph! Jeg er helt vild med portrættet med den blå bggrund (2. billede), det er så fedt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det giver helt sikkert noget ekstra kvalitet til billerne. Gid man lige havde alt det til rådighed selv :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -