12 Oct 2014

SKYGGESPIL

Min interesse for fotografering går tilbage til da jeg var en ung teenager og gik til foto med sort/hvid DSLR kameraer og fremkaldte billederne i mørkekammeret. Jeg kan godt lide de forskellige udtryk man kan skabe med billeder. Bloggen giver mig en unik mulighed for at tage billeder hele tiden, men jeg savner ofte at eksperimentere mere med mine billeder. Da jeg så et skyggebillede på @artcomesfirst blev jeg inspireret til at eksperimentere med lys og skygge. Jeg er vild med silhuetter, og jeg synes min sølvkjole fra Weekday gav et fint lysspil til serien.

Måske i lægger mærke til, at mit hår ser lidt mystisk ud... det er simpelthen fordi jeg var så ivrig efter at tage billederne, at jeg tog dem, så snart jeg kom ud af badet. Ikke verdens bedste idé..

1 kommentarer:

  1. Flotte billeder, det ser utroligt godt ud sådan som du leger med hestehalen.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -