19 Oct 2014

VIND VALGFRI CLINIQUE 3-TRINS RENSESERIE

ansigtsrens
Jeg har netop fået fingrene i en 3-trins-serie fra Clinique, som forhåbentlig skal være min nye hjælpende hånd for min hudtype, som jeg synes er lige en tand for uren set i forhold til at jeg trods alt er 23..

Jeg har været fan af Clinique så længe jeg husker. Det stammer nok fra min mor, som altid har været fortaler for at bruge Clinique. Hun har, lige som mig, sensitiv hud, der ikke kan tåle alt for skrappe produkter. Cliniques tilgang til produkter er meget ren, mild men samtidig også effektiv.

Jeg er meget positivt stemt for serien allerede, men jeg vil lige teste et par uger endnu, før jeg udtaler mig alt for meget om hvilke virkninger den har.

tretrinssystem

Jeg har fået lov at udlodde et sæt til en af jer. Det eneste du skal gøre for at deltage er at følge mig (over Bloglovin, Facebook eller Instagram), skrive en kommentar med hvilken hudtype du har og give mig din e-mail-adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Er du i tvivl om hvilken hudtype du har, kan du se nærmere på 3-trins-serien eller tage testen "min hudanalyse her.

OBS: KONKURRENCEN ER AFSLUTTET - VINDEREN BLEV RIKKE, SOM HAR MODTAGET EN MAIL.

76 kommentarer:

  1. Lækker konkurrence, jeg er vild med clinique!! Jeg har kombineret til fedtet hud, og håber rigtig meget jeg vinder.

    Min mail er stine.1991.1@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hejsan. Jeg har en almindelig hudtype. God konkurrence (Y)
    natalka004@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg er også virkelig stor fan af clinique! Jeg har dsv. kombineret til fedtet hud.
    Mail: amanda-hoang@hotmail.com

    // Justanotherpaiir.blogspot.dk

    ReplyDelete
  4. Fed konkurrence! Jeg har en kombineret hud :-)

    ReplyDelete
  5. Jeg har en tør til kombineret hudtype vil jeg gætte på :) Og min mail er: thea.oedbehr@gmail.com
    Peace out.

    ReplyDelete
  6. Ih hvor lækkert. Jeg har en sart og meget tør hud.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  7. Jeg vil SÅ gerne vinde! Jeg vil gerne vinde serien til tør hud, da min hud lider af den kolde og tørre vintertid. :/

    ReplyDelete
  8. Fed giveaway. Min hudtype er tør, så det kunne være rigtig rart med noget hjælpende til de kolde tider vi går i møde.
    - Følger dig på bloglovin.

    clara.dam@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Ej hvor lækkert! Jeg har kombineret til fedtet hud, og har før prøvet cliniques serie til den hudtype og jeg er fan! Derfor håber jeg selvfølgelig på at vinde.

    Rl_7@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Kombineret/fedtet.
    Mimia_paludan@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Jeg er den lykkelige ejer af en tør/kombineret hudtype. OH, god mandag til dig :-)

    kh Mai / maiodgaard (a) gmail.com

    ReplyDelete
  12. Jeg vil vildt gerne vinde serien til uen hud, den lyder god!
    Mun mail er sisse-dal@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Normal med tendens til fedtet hud

    trinsling@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Jeg har type 1, selvom mange tror/troede jeg var type 3. Jeg følger dig på Facebook. Mailen er: sinemunchl@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Jeg kunne mægtig godt tænke mig serien til normal/kombineret hud :-) God aften,
    Maria (marialouise@live.dk)

    ReplyDelete
  16. Jeg har kombineret hud.
    kristina742003@yahoo.dk

    ReplyDelete
  17. Jeg har helt klart en hudtype 4 - FEDTET HUD. Øv…. hvor vil jeg gerne vinde! :-)

    nannatvchristensen@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Jeg har en tør/kombineret hud :-) Krydser fingre!
    tine-c@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Jeg følger på instagram, og har hudtype 3:)

    isabella.juel.larsen@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Jeg har hydtype 2 :) Dejlig giveaway, jeg krydser fingre!

    ReplyDelete
  21. Jeg har hudtype 3: kombineret til fedtet :)
    - er helt vild med Clinique og har faktisk allerede dette sæt, men det ville da være helt igennem skønt at have et lille lager, så jeg ikke skal bekymre mig om at løbe tør lige foreløbig<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hov, glemte mailen: cecilie.krolykke@gmail.com
      <3

      Delete
  22. Håber jeg vinder.

    Har meget sart hud, og testen siger at redness solution er et godt bud til mig.

    Min mail er k_jensen7@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. jeg har Kombineret/ fedtet hud :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Sikke en skøn giveaway!!! Jeg har også selv været clinique fan i mange år, og ville elske at vinde de lækre sager til lidt selvforkælelse her i den mørke vintertid. Jeg har tør hud der især om vinteren har brug for ekstra fugt og pleje. Min mail adresse er: Mette.back@hotmail.com mange hilsener Mette

    ReplyDelete
  25. Jeg vil tro jeg har kombineret hud. Med en tendens til at fedte.

    natashanm1993@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. Skøn giveaway :)
    Jeg har kombineret hud.

    stine0610@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg har kombineret hud :)

    Lærke D
    laerke@ninu.dk

    ReplyDelete
  28. SKØN giveaway!
    Jeg har kombineret hud med tendens til tør hud, især her i efterårs- og vinterhalvåret.
    Christine
    christine_mp@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Jeg har en tør hudtype :( Håber virkelig på at vinde!!!!! krydser fingre :)
    Email: idagormsen1@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Skøn giveaway. Følger trofast, og deltager med glæde. Jeg har tør hud..
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Jeg har netop taget testen, som fortæller, at jeg har en kombineret hud (tør og en eventuel fedtet t-zone) med tendens til urenheder.
    Det ville være så lækkert at finde de fantastiske produkter! :-)
    arenkild@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Urenhud. :)

    Henriette Porsborg
    henriette@lifelove.dk

    ReplyDelete
  33. Jeg er hudtype 2. Tør/kombineret.

    lesliespam89@gmail.com
    http://lige-fra-hjertet.blogspot.dk/

    //Leslie

    ReplyDelete
  34. Super god give away. Jeg har kombineret hud. e.dalhoff@hotmail.com eller by-dalhoff.blogspot.dk

    ReplyDelete
  35. Jeg har hudtype 1: Meget tør (med tendens til urenheder)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    ReplyDelete
  36. Super give-away! Jeg har tør og sensitiv hud og håber meget på at vinde - det ville være skønt! :)
    Bettinasj@me.com

    ReplyDelete
  37. hudtype 3

    kjerstinenaja@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Hudtype 2 :-)

    Therese_skov@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. Lækkert, har hudtype 1
    marialundpedersen@gmail.com

    ReplyDelete
  40. yokopop1975@hotmail.com
    Tør/kombineret

    ReplyDelete
  41. Yvonne.h.ipsen@hotmail.com
    Jeg har tør hud. Må være en hudtype 1
    Følger på bloglovin

    ReplyDelete
  42. Jeg er med alle steder.
    Har hudtype 3: kombineret til fedtet

    ReplyDelete
  43. Det er sådan en lækker giveaway.
    Min hud er kombineret/fedtet og kan heller ikke tåle skrappe produkter.
    Jeg krydser fingre :)

    mariehollesenblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Jeg følger dig via BL. Min hud er kombineret.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    ReplyDelete
  45. Jeg har hudtype 3 - kombineret til fedtet. Vil så gerne komme det til livs.

    cil_kongstad@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Jeg har fedtet hud i T zonen og ellers har jeg normal hud
    Jeg håber og krydser fingre

    ReplyDelete
  47. Det sæt må du da gerne sende min vej;) har tør og sensitiv hud.

    m-lhc (a) hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Min hudtype er kombineret til fedtet - og jeg følger din fine blog via Facebook :-)
    Jeg krydser mine fingre!
    Venligst
    Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Jeg har kombineret hud :-)

    JulieM93@hotmail.com
    følger via bloglovin

    ReplyDelete
  50. Jeg har kombineret hud med tendens til fedtet.
    Kæmper rigtig meget med Anne ligefor tiden, så det ku da være for fedt at vinde!!! :-D
    Sennepskat@hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Jeg følger dig på Bloglovin'
    Jeg har en sart hud, som jeg passer rigtig meget på, men det kunne være godt at vinde ekstra produkter, da jeg mangler nogle nye. :)
    // Emilie - emiliebertil@live.dk

    ReplyDelete
  52. Jeg har uren hud!!

    iliridakrasniqi@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Normal med tendens til fedtet hud
    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Normal hudtype / lidt tør.
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Jeg har en sart hudtype, men under min graviditet har jeg fået utrolig uren hud..
    bjs_bis@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Wow, jeg krydser virkelig fingre. Det er drømme produkter! Min hud er hudtype 3, kombineret til fedtet. :-)

    ReplyDelete
  58. min hud er kombineret... venter stadig paa den en dag bestemmer sig. asidor@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Hej!
    Jeg følger via. facebook :)

    Min hud er ski.. irriterende, da den er virkelig uren :(

    Hilsen Emma.

    ReplyDelete
  60. Fedtet, skinnende og uren, desværre! Så jeg krydser virkelig fingre for at få fat i de her lækre sager! :-)

    ReplyDelete
  61. Jeg har en almindelig hudtype :-) Rigtig lækker konkurrence!

    Cecilie Laura Olsen
    cilllerol@gmail.com

    ReplyDelete
  62. jeg har kombineret, tør og fedtet

    ReplyDelete
  63. Lækkert!
    Min hud er kombineret (tror jeg) Tørre områder + tendens til urenheder. :/
    Krydser fingre :)
    /Anne
    moeller.anne@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. Super konkurrence. Har tår hud, især her om vinteren. Min mail er heidivive@hotmail.com :-)

    ReplyDelete
  65. Skøn konkurrence. Jeg har kombineret/fedtet hud, så det ville passe helt perfekt til mig :-)

    ReplyDelete
  66. Lækker konkurrence!!:)
    Jeg har uren/fedtet hud... Så håber på god hjælp herfra:)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    Birnalambaa@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Jeg har en sart og meget tør hud, og ville elske at vinde lidt hudpleje til at kvikke den lidt op... ;-)

    ReplyDelete
  68. Kombineret hud <3 jytte777@gmail.com

    ReplyDelete
  69. Du er hudtype 1: Meget tør.

    Din hud føles stram og ubehagelig tør.
    Din fine hud har tendens til tørhed og fine linier.
    Du har brug for mild rens og eksfoliering.

    Jeps, det er mig - super surt, og det bliver kun værre når vejret bliver koldere, og dermed hårdere mod huden.
    caroline-os@hotmail.com

    ReplyDelete
  70. Jeg er med via bloglovin
    Jeg har normal, men med tendens til tør hud her om vinteren
    trinsling@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Min hud er kombineret/fedtet.
    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    ReplyDelete
  72. Tør tør tør!
    henriettenoermark@gmail.com.

    ReplyDelete
  73. Jeg har tør hud, meget tør
    daliazz@live.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -