2 Nov 2014

9PR SHOW SS15

modeshow 9pr, 9pr pressevisning, 9pr
Man kan bruge sin tid imellem forelæsninger på mange måder. For en uges tid siden brugte jeg mellemtimerne på at se show. Front row, intet mindre. Okay, jeg falder ned nu. Anledningen var, at 9PR afholdt show for nogle af deres brands. WHYRED ramte plet - i ved, jeg fik den der tanke om, at  hele kollektionen gerne måtte flytte ind hos mig (øverste to billeder). Modström gjorde det også godt med deres sporty og feminine sager (nederste to billeder). Forår, kom hid.

Min weekend skull have været produktiv med eksamenensskrivning, men så skete det, der nogle gange sker. Der dukkede nemlig sjove ting op. Nu vil jeg prøve at få en produktiv aften - og selvfølgelig lige et afsnit Dexter.

Forresten undskyld jeg spiser jer af med mobil-billeder..

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -