27 Nov 2014

ANBEFALING: NORDISK BRØDHUS' BRUNCH PÅ NØRREBRO

Det er ikke ofte i får café-anbefalinger herinde, men jeg må simpelthen lige anbefale Nordisk Brødhus' morgenmad, som jeg fik med Cecilie i går.
Nordisk Brødhus er beliggende på Rantzausgade, så det er nærmest min nabo, og derfor nærliggende for mig at besøge. Men det er ikke kun derfor jeg sender lidt pæne ord efter dem. Min anbefaling skyldes en blanding af, at stedet er charmerende, og selvfølgelig at de har virkelig lækker brunch.

Stedet er præget meget af tilfældighedernes charme. Man får serveret sin mad på et skærebræt, æggene i æggebakken, det ligner, at osten er skåret grovt med en kniv og rustikke træborde er blandet med industrielle elementer. Man kan kigge direkte ind i køkkenet og ovnen står lige bag skrænken. Personligt synes jeg det er ekstremt charmerende.

For gildet skal man af med 100 kroner, hvilket jeg synes er en fair pris, da det er inklusiv valgfri kaffe, æblemost, lige så meget brød man kan spise (bed bare om refill, hvis du er meget sulten), kage, ost, parmaskinke, syltetøj og æg. Deres rugbrød er SÅ godt - gør dig selv en tjeneste, at købe et med hjem.

Det var min lokale favorit, hvis i har en lækker anbefaling i ærmet ville jeg elske det, hvis i smed en kommentar med den - uanset by.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud! Det må jeg altså besøge når jeg engang kommer til København igen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan helt klart anbefales :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -