29 Nov 2014

BERETNINGER FRA EN JULEFROKOST


Netop som jeg forlod julefrokosten med Buzzanova i nat er jeg straks videre til Jylland for at holde julefrokost med familien... Her kommer lige op og ned fra aftenens og nattens hurlumhej:

OP: Jeg fandt en skjult side af mig selv frem - jeg er den fødte lokumsræser.
NED: .. men Jakob vandt finaleræset.
OP: Der var lyserøde leopardvægge hos det.. øh... interessante eventsted (jeg var vist den eneste, der havde optur over den funky væg..)
NED: Jeg blev for anden gang i denne uge konfronteret med hvor jysk jeg åbenbart snakker... af event-manden denne gang.
OP: Virkelig lækker mad på Gorilla
NED: Jeg var sulten, og de første retter var ret små... så jeg spiste mig lidt mæt i brød..
OP: Fritz eller Poul (hvem er hvem?) sad lige bag mig
NED: Jeg synes åbentlyst, at det var meget sjovere end de andre
OP: Jeg fik sendt snaps til en masse, for at bevise min kendis-tilstedeværelse.
NED: Han opdagede det vist, siden han kigger direkte i kameraet... suk
OP: Der sad et underholdende bøssepar foran mig, som blev nøje analyseret af mig - og lidt af mine kollegaer. Jeg var overbevist om, at de var på første date og andre ting som er for upassende til bloggen..
NED: De opdagede det nok også... jeg må lære at blive mere diskret
OP: Historien om J, som kom op og toppes med taxa-chaufføren.
NED: - at jeg ikke var i taxaen fordi jeg cyklede i stedet, naturligvis..
OP: Virkelig gode cocktails på både Gorilla og senere Foderbrættet
NED: Jeg vidste udmærket, at jeg skulle med toget klokken 9 i dag.. og ikke havde pakket.. ikke rart at have i baghovedet!
OP: Jeg har faktisk ikke så vilde tømmermænd når alt kommer til alt, og glæder mig til familiejulefrokosten nu.
NED: Jeg kom et minut for sent til toget og så bagenden køre foran mine øjne.. saaaatans.
OP: Det gav mig tid til at købe morgenmad.. på McDonalds.

Outfittet ovenfor er forresten ikke fra julefrokosten, for at få det på det rene. Det er fra den pinlige episode, som i måske husker.. Hvad jeg havde på, fik jeg kun taget dårlige mobilbilleder af, jeg havde en sort top med bar ryg, en (lidt vild) lyserød Acne nederdel og støvletter. Smed lige et af de dårlige mobilbilleder op på @miedina, hvis nogen skulle have interesse.

2 kommentarer:

  1. Haha, det lyder som en rigtig vellykket aften! Fedt indlæg :) Og det er et lækkert outfit - jeg er ret så vild med din jakke!
    - du må have en god julefrokost herovre i det jyske ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak Julia :)

      Og det var bestemt også rart i det jyske :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -