4 Nov 2014

EFTERÅR = HJEMMESPA


Jeg nyder efterårsdagene lige for tiden, der er noget dejligt over at krybe indendøre og hygge. Jeg er dog træt af, at både hår og hud bliver lidt mere trist at se på i denne tid - for mit vedkommende i hvert tilfælde. Men hvad bedre at give sig til, end at forkæle sig selv med en lækker hårkur, et fodbad eller en lækker ansigtsmaske. Sidstnævnte har jeg dyrket de seneste uger med min nye følgesvend på toilethylden - denne Turnaround fra Clinique. Det er en maske med efterfølgende scrub, som ifølge Clinique-konsulenten var det nærmeste man kom en mere klinisk peeling. Nogle vil måske blive skræmt af det, men jeg synes det var ren salgstale i mine øre, og jeg kunne ikke leve uden. Efter masken har virket og jeg efterfølgende scrubber huden er min hud baby blød. Overfladen bærer bare præg af, at være meget glattere og strålende. Det er virkelig en maske jeg kan anbefale andre at bruge. Den er lidt pebret (mener det var omkring 400 kroner) men den holder jo længe, så det er givet godt ud.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -