22 Nov 2014

ET ÅR PÅ INSTAGRAM @miedina


Når det kommer til instagram var jeg ingen first mover, det indrømmer jeg gerne.. Men jeg er nu blevet meget glad for det, da det giver mulighed for at dele ting mere impulsivt. - Og så er telefonen, og deling derpå, jo en redning, når jeg ikke har mit store Nikon kamera med mig.

På kollagen er et lille indblik i hvad jeg på det seneste har delt på instagram: Jeg har (1) været forbi Munthe for at drikke de lækreste cocktails og hygge med en flok skønne mennesker bl.a. Lida, Cecilie og Michael. Derefter stod den på Medina på CBS med to veninder fra studiet. (2) Taget selfies, naturligvis. (3) Været til blogundervisning hos RewardStyle, hvor skoletemaet var gennemført med bl.a. røde æbler, blok og pen. (4) Afholdt event hos buzzanova, hvor vi lavede en lille surprise på Adams plads, så han mødte ind til selskabet af heliumballoner. (5) Spist kage for velgørenhed fra Charity Bakery. (6) Spist mere mad... (7) Poset med Nemesis Babe til Boohoo event. (8 + 9) Forsøgt mig med at se rå ud på Nørrebro.

Et lille og overfladisk indblik. Men i må indrømme, at det med instagram faktisk er lidt hyggeligt. I kan finde mig under @miedina. Skriv gerne jeres herunder, så vil jeg tjekke dem :)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -