24 Nov 2014

GODE RÅD TIL AT BLIVE MERE EFFEKTIV OG ORGANISERET

Jeg vil gerne være mere produktiv og organiseret omkring min tid. Lige nu har jeg en periode, hvor jeg bare ikke er produktiv nok. Eksamensopgaven jeg sidder med nu, den strækker sig over tre uger. Den lange deadline kan virke rigtig uoverskuelig, hvis ikke jeg sætter mig nogle mindre mål og får en hverdag med opgaven. F.eks. at planlægge at tage på skolen 9-16 for at arbejde intensivt på opgaven, og dele opgaver ud, så jeg ikke er i konstant multitasking-mode, som jeg har tendens til..

Jeg tænker, at jeg ikke er den eneste, der ville ønske, de var bedre til at organisere sig ud af alt det de gerne vil nå i løbet af dagen. Derfor vil jeg lige dele et uddrag af en artikel jeg faldt over den anden dag "26 Time Management Hacks I Wish I'd Known At 20". Se med, og bliv inspireret til at blive lidt mere effektive i denne uge:



Læs hele artiklen her.


0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -