6 Nov 2014

JULEFROKOSTENS DETALJER: ASOS ACCESSORIES

BLÅ LÆDERTASKE - KITTEN HEELS (begge fra ASOS)

Er i klar til julefrokosterne? Jeg fik disse to skønheder ind af døren den anden dag, og jeg synes altså, at de er pæne. Jeg er ret glad for kitten heels til spidse sko, da det delvist giver stilet-looket men er designet til at stå (og danse) hele aftenen. Mit falkeblik faldt naturligvis også på bling bling detaljen.

Tasken er et udmærket eksempel på, at ASOS virkelig gør noget for at forbedre deres kvalitet med deres mange nye modeller i ægte læder. Jeg er i hvert tilfælde sikker på, at den kommer til at følge mig på mange byture fremover. - Særligt for at bryde et all black look.

4 kommentarer:

  1. Lækre items :) Og ja, de er godt nok begyndt at lave mange fine ting i ægte læder, som ikke koster kassen ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ja, aldrig gå ned på bling - vel?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -