19 Nov 2014

KANELKAGE MED CHOKOLADEFROSTING = EFTERÅRSHYGGE


Det er koldt udenfor, det bliver mørkt tidligere end hvad rart er og alle går og bliver lidt småsyge. Det er alt sammen noget, der gør efteråret lidt deprimerende. Men vi må ikke glemme, at denne tid skjuler nogle af de bedste muligheder for hygge. Det forstår min roomie, Thea, virkelig. Hun går for det første og tænder lys i lejligheden og i går fik hun også den udmærket idé, at bage kage. Opskriften er fundet i Femina, og den har jeg desværre ikke rettighed til at dele, men den er virkelig god! Frostingen er enhver chokoladeafhængigs hede drøm, jeg siger det bare.

Men hvad jeg kan give videre er tippet om den pæne krymmel. De hvide og lyserøde hjerter er fra Søstrene Grene, og koster næsten ingenting og klæder både kager, cupcakes, isdesserter osv.

Og på det vil jeg ønske jer en rigtig god efterårsaften - nyd den!

2 kommentarer:

  1. Åh kanelkage er bare noget af det bedste :) Nu får jeg jo helt lyst til at bage ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -