16 Nov 2014

KJOLEGUIDE: JULEFROKOSTEN


KLASSISK I SORT:
#1: HER - #2: HER - #3: HER - #4: HER - #5: HER - #6: HER

Man går ikke galt i byen med en sort kjole. I den kolde tid er det særligt oplagt, da den klæder vinterbleg hud og altid ser pænt ud med et par tynde tights. Jeg har udvalgt alt fra den lille sorte, der er klar til at besøge klubberne efter julefrokosten og de mere stilfulde til familie- eller firma-julefrokoster. Jeg tænker at style den sorte kjole med min klare blå ruskindstaske.

GO RED OR GO HOME
#1: HER - #2: HER - #3: HER 

Jeg ejer ikke meget postkasserødt, men da jeg gennemsøgte ASOS faldt jeg pladask for disse modeller, som om nogen kan blive brugt med rette til julens fester. Helt klart et statement og en kjole, som vil blive bemærket!

IN THE BLUES
#1: HER - #2: HER - #3: HER

Den mørkeblå er et sikkert stilrent valg, som klæder alle. #1 giver et casual look imens #2 giver et formelt look og #3 går all in på bling, hvilket julens feste jo er den perfekte lejlighed til.


IØJENFALDENDE MØNSTRE
#1: HER - #2: HER - #3: HER 
Vær lidt rebelsk og bryd med det klassiske look. Jeg synes #1 er så cool, imens jeg ved jeg vil føle mig godt tilpas i #3 - som også kan bruges til hverdag.

MIDI LÆNGDER
#1: HER - #2: HER - #3: HER 

Midi-længden går også igen hos nogle af mine andre billeder - for det er en tendens jeg synes er rigtig fin. Jeg synes det ser pænt ud, ligegyldigt om man valger den feminine med vidde eller det sofistikerede pencilsnit.

OBS: ASOS giver 20% på alle ikke nedsatte varer til og med tirsdag. Det kræver bare medlemskab hos Unidays, som er rigtig let.

Har i fundet outfit til årets julefrokost?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -