11 Nov 2014

KLASSIKERE PÅ VEJ + EN VINDER


Jeg har bestilt disse smukke stilletter hos Boohoo, som jeg glæder mig meget til at modtage og bruge til festerne i den kommende tid. De koster btw. kun 345 kr., og der er gratis fragt hvis man køber for over 400. Så kan man jo fylde op med sokker eller smykker.. Jeg valgte at tage en skjorte i stedet, nemlig denne her. De har også ret ofte rabatkoder, så jeg vil naturligvis råde til at tjekke det ud. Det står normalvis på forsiden.

Og så vil jeg inddrage jer i en lidt kedelig status herfra.. Jeg er blevet temmelig syg - det bliver jeg ellers meget sjældent. Jeg tror, der er et eller andet galt med mit blodomløb, da jeg får blackouts og føler mig svimmel. I går spiste jeg heller ingenting før min roomie var så sød at lave mad til mig klokken 20. Jeg spiste halvdelen og fik det dårligt.... I dag er appetitten heldigvis tilbage, så det er da et godt tegn. Derfor håber jeg den her sygdomsomgang snart er ovre. Jeg starter nemlig hardcore ud med eksamener i morgen. Timing vil mig bestemt ikke det bedste. Men i det mindste har jeg en god undskyldning for at se lidt Dexter (altså, tv-serien) og glæde mig over at lækkert nyt til garderoben er på vej.

Jeg fik forresten også først trukket en vinder af Clinique-konkurrencen i dag, det blev Rikke - du har fået en mail :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -