9 Nov 2014

MIN RENSERUTINE + KONKURRENCE

I dag vil jeg præsentere jeg ordenligt for min fantastiske renseserie fra Clininiques "anti-blemish solution". Den dufter lidt ligesom nogle af de mere skrappe midler imod uren hud, som jeg tidligere har brugt uden held, da de irriterer min hud for meget. Men det positive er, at min hud ikke er rød og irriteret efter renserutinen, hvilket er en ny oplevelse for mig.

Selve rensen er en skumrens, som jeg er stor fan af, både fordi skummen er ret lækker og lige til at bruge, men også fordi det sikrer, at jeg ikke overbruger af produktet. Min scin tonic kommer ligeledes til at holde i evigheder, da et enkelt "dup" på vatrondellen er nok til hele ansigtet. Cremen i denne tre-trinsserie er en rensende creme, som er skøn, men i sig selv ikke fugter nok. Derfor har jeg suppleret med "Superdefence" om dagen til at modstå kulde, storbyens forureninger og så videre. Om natten bruger jeg "Turnaround overnight", som seriøst er den lækreste natcreme! Den giver huden glød, og når jeg vågner er min hud baby blød.

Jeg har dertil en lille "cleansing gel", som er mere koncentreret. Den bruger jeg til at duppe på bumsen, som så på nærmest magisk vis er blevet mærkbar mindre morgenen efter.

Husk i kan vinde en tre-trins efter eget valg i min konkurrence. Jeg glemte at sætte en dag på - nu er den sat på, og det bliver i morgen d. 10/11. Det betyder, at det er absolut sidste chance nu, og ret gode vinderchancer :)



2 kommentarer:

  1. Hudtype 2. Har ikke prøvet clinique , kunne da være lækkert at vinde
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -