26 Nov 2014

NYT FRA ME&THEMET: LYSERØD TEDDY-JAKKE FRA GANNI

pink teddy jakke gannipink teddy jakke gannipink teddy jakke ganni
Måske der ikke vokser penge på træerne, men i dagens anledning vokser der altså en smuk pink teddy-jakke fra Ganni. Jeg var så heldig at få denne hos Me&theMet i forgårs, hvor jeg en time efter bestillingen havde deres bud, Sara, forbi min dør. Hvilken service.

De har altså et koncept, jeg hverken kan eller bør holde for mig selv. Hvor rart er det ikke lige, at kunne få sin nye bestilling så hurtigt? De har nemlig fast levering indenfor en time i Københavnsområdet - og det koster altså ikke en krone ekstra. Min første tanke var så, at tøjet måtte være dyrere end på andre webshops/butikker, men det kostede sørme da heller ikke mere. Genialt.

Jeg var så heldig, at få fingrene i den allersidste lyserøde teddy-jakke fra Ganni, men Sara fortalte mig, at de ellers normalt tager flere størrelser med ud, så man kan prøve lidt forskelligt. - og fik jeg nævnt, at leveringen er gratis uanset om du bor i København eller ej.

Tippet er hermed givet videre.

2 kommentarer:

  1. Hold da op, den er fandeme flot!! (undskyld sproget)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Med denne her jakke vil jeg næsten sige, at det er på sin plads at bande lidt! ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -