25 Nov 2014

OM AT HAVE PUBLIKUM PÅ TIL SELVUDLØSER-BLOGGER-SHOOT

Så er det vist blevet tid til en modebloggers bekendelser - det bliver lidt pinligt, så er i advaret..

Klokken var over 10, og jeg anede chancen til at tage et lille "selvudløser shoot" i min baggård - et scenarie, kun en modeblogger i første omgang ville befinde sig i... Med min allerbedste blogger-snilde, havde jeg naturligvis nøje overvejet tidspunktet og planlagt nænsomt efter mine tanker om, hvornår almindelige mennesker ikke er hjemme. Det skulle i mellemtiden vise sig, at jeg tog grueligt fejl.

Okay, for det første tager det lidt tid at få indstillet et kamera til selvudløser-mode, så jeg gik frem og tilbage for at få nogle nogenlunde skarpe billeder.. Så imens jeg gang på gang gik frem og tilbage til kamerastativet for at starte selvudløseren, fik jeg et talrigt publikum. En ting er at have publikum på, når en anden person tager ens billeder. I de situationer har jeg faktisk, mere eller mindre, lært at have en "fuck det"-attitude. At have publikum på, når jeg har selvudløser på, det er og bliver til gengæld forfærdelig pinligt. Det går ligesom på en eller anden måde op for en hvor underligt man opfører sig. - Men hvad gør man ikke for et par billeder til bloggen, jeg ved det snart ikke.. Kan i fornemme mit halv-paniske blik på billederne?

Det jeg ville med disse billeder var jo egentlig bare noget så simpelt som at vise jer min nye sweatshirt, som er et af mine seneste loppefund. Faktisk klædte den mig slet ikke, da jeg kom hjem og prøvede den på. Den strammede ind ved hofterne og det duer bare ikke til mig.. Derfor klippede jeg simpelthen i den og foldede den op som en meget impulsiv handling. Hvis jeg selv skal sige det, blev resultatet meget godt.

Ellers er mit outfit meget afslappet, hvilket hænger sammen med, at jeg bruger hele dagen på læsesalen.. Det er selvfølgelig ikke drømmescenariet, men jeg har mine små opture over gratis ting. I dag stod den på gratis kaffe og croissant, som i måske har set inde på @miedina?. Jeg klager i hvert tilfælde ikke.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan nu ikke fornemme dit halvpaniske blik, næ, jeg synes til gengæld, at det er nogle vanvittigt flotte billeder af et super lækkert outfit og en flot pige!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor var det sødt kommenteret, Julia. TAK!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -