18 Nov 2014

TRE UUNDVÆRLIGE I MIN DAGLIGE MAKEUP-RUTINE


Tid til dullegrej og dulletricks. Jeg løfter nemlig sløret for hvilken makeup, der redder mig og mit blege fjæs for tiden. Ud over en let foundation og mascara altså...


ØJENBRYN:
Jeg bruger en øjenskygge fra KIKO til mine bryn sammen med en børste til bryn. Du kan vælge en hvilken som helst øjenskygge efter præference, men jeg vil altid råde til at gå efter en farve, der matcher ens naturlige bryn +/-. Jeg bruger det til at fylde ud hvor mine naturlige bryn ikke slår stærkt nok til.

BLUSH:
Denne blush fra NARS er jeg blevet enormt glad for. For at det ikke skal være løgn, har jeg brugt den så meget, at jeg nu kan se bunden i det ene hjørne - og jeg har inden denne ikke været den store blush-person. Den er lyserød med et gyldent skær. Jeg bruger den med en stor blush-børste, så det ikke bliver så markeret. De kalder farven "Orgasm".... så deet

LÆBER:
Jeg bruger lidt forskelligt til læberne, da det gerne skal spille sammen med outfit osv. Men jeg er blevet rigtig glad for min nye matte sag fra Clinique i farven "Matte Beauty" - så den vil jeg lige highlighte her. Den er meget naturlig og sidder bare som den skal. Hvad mere kan man be' om?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -