17 Nov 2014

WHEN IN DOUBT, WEAR PINK

MUNTHE halstørklæde - ZARA jakke - WEEKDAY bluse og bukser - NIKE sneakers

Selvom jeg faktisk ikke bor i den "rå" ende af Nørrebro, så elsker jeg at komme forbi de pæne grafitti-områder. Der er bare en helt særlig charme over dem. Disse billeder er fra i går, hvor jeg var forbi dette smukke sted med min far og min bror. De var forbi København for at besøge min farfar, som har været indlagt på Bispebjerg den seneste uge, men er sendt hjem til Bornholm i dag. Operationen var heldigvis gået godt, og han var frisk, så det var slet ikke så tragisk, som det måske lyder.

Jeg er vild med mit lyserøde monster af et tørklæde, som er fra Munthe, det er simpelthen så varmt og hyggeligt. Sammen med de lyserøde sneakers er det ret tøset - men ikke for meget, vel?

6 kommentarer:

  1. Lækkert outfit <3 er helt vild med dine bukser

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, de er også bare mega rare! ;)

      Delete
  2. Ih både bukser og halstørklæde er så flot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Julie, det var sødt sagt :)

      Delete
  3. Hvor ser du godt ud, er vild med dit outfit!

    / Liselotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, det er jeg meget glad for at høre :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -