1 Dec 2014

DEN LYSERØDE TEDDY: JAKKE FRA GANNI I AKTION

GANNI jakke (via Me&theMet) - H&M buksedragt - ALDO støvler

Her får i lige min smukke jakke fra Ganni i aktion. Den er fin, synes i ikke? Jeg er personligt hovedkuls vild med den. Når jeg ikke har en eller anden fyr at være det over, er det godt jeg har teddy her.

Mit overskud til at være spændende er egentlig lig nul lige nu. Jeg har et enormt pres på mig lige nu mht. min eksamensopgave som i det store hele er min egen skyld.. Derfor vil jeg lade glæden omkring en pæn jakke stå her på bloggen og selv komme tilbage til realiteten: en eksamensopgave, der ikke skriver sig selv.. Og håbe på, at der er mere gang i mig på den anden side..

Jeg håber i nyder jeres 1. december og spiser gode chokoladejulekalendere.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! Den kan jeg godt forstå, du har forelsket dig i :-) Held og lykke med eksamensopgaven.

    ReplyDelete
  2. Så smuk! Farven klæder dig så godt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Nina, tusind tak, det er jeg glad for, at du synes :)

      Delete
  3. Den er altså også bare så pæn i den farve :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -