25 Dec 2014

DEN SØDE JULETID

Glædelig jul! Jeg havde en virkelig hyggelig aften, som trak ud efter midnat. Jeg har fået så mange gaver, at jeg ikke kunne tro mine egne øjne. Jeg vil ikke liste, men derimod tease om, at jeg nok giver nogle glimt af dem i den kommende tid.

Vi var ude og besøge min bedstemor d. 23. december, hvor jeg så chancen for at tage et par hurtige billeder på hendes gård. Min bedste mor er en stor inspiration for mig på mange måder. Hun har en dejlig indstilling til livet hvor hendes brugte vending "det ku' da vær' så møg værre" altid virker. Hun ser stor glæde i hendes (store) familie, hvor det er lykken for hende, at se hendes børn vokse op og have succes. Hun er evigt taknemmelig for de mindste ting, f.eks. kan hun næsten blive helt sentimental over at vi kommer og besøger hende. - Og så er hun lidt stædig hvad angår at kunne passe sig selv i en alder af 93 år. Sådan en gammel dame vil jeg gerne være en dag.

Nu vil jeg gøre mig klar til julefrokost hos min mor, jeg håber i nyder juledagene.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -