24 Dec 2014

GLÆDELIG JUL

Så ligger mine pakker klar under træet, optrapningen til juleaften er så småt begyndt. Det er en helt særlig og traditionsfyldt aften, som jeg i år fejrer med lidt mindre selskab end normalt. Nemlig bare med far, mor, bror og moster. Så det bliver en lille intim jul, men det bliver uden tvivl hyggelig. Jeg glæder mig til, vi skal tage os god tid om et lækkert måltid, danse om det lille fine træ og til hele gaveseancen samt en garanteret intens pakkeleg. Der er noget hyggeligt over at gå og glæde sig til en speciel aften, og det vil jeg nyde resten af dagen med. Så er der vist ikke så meget andet, jeg ville sige end glædelig jul derude, jeg håber jeres bliver fyldt med gode minder med familien.


1 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -