17 Dec 2014

HVISK THE JEWELRY REPUBLIC

smykkersmykker

Okay, det her indlæg fortjener en indrømmelse til at starte med. Sagen er den, at jeg ikke rigtigt går med særligt mange smykker. Det stammer nok i dovenskab, som så er blevet til en vane. Men nu har jeg simpelthen besluttet mig for at det skal være slut.

Jeg har derfor valgt at takke ja til et samarbejde med Hvisk, som netop har lanceret deres webshop i går. De får nemlig produceret deres smykker med de allerbedste i branchen, i den bedste kvalitet og vigtigst af alt i mega lækkert design. Jeg er helt vild med både de klassiske skandinaviske smykker men også deres mere boheme-inspirerede. F.eks. er jeg helt forelsket i nogle af de amulethalskæder, som snart kommer på shoppen. Glæd jer!


Nå ja, fik ikke nævnt, at priserne er helt formidable! De fåes nemlig kun online, hvilket kan presse prisen ned. Genialt, hvis man som mig elsker at netshoppe. Eksempelvis koster earcuffs 100 kroner og de fleste ringe under 200 kroner. Virkelig god pris for ægte smykker.


Julegaveidé? Don't worry, hvis du bestiller senest d. 19. er i sikret.

4 kommentarer:

  1. Alt for lækre billeder! :) Må da vist hellere lige ind og se nærmere på deres smykker, de ser jo så fine ud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er virkelig nogle mega fede smykker og lækre priser. win win! ;)

      Delete
  2. Så nice jo :) Og du har så ret, det er nogle rigtig lækre smykker de har sig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de har sådan nogle smukke designs. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -