14 Dec 2014

I PARIS MED KJOLEN OVER BUKSER










ENVII bukser - TOPSHOP kjole - VINTAGE jakke - NIKE air max sneakers

Her er et outfit fra forleden, taget i Paris. Ej okay.. måske bare et sted i indre by, som ligner lidt. Jeg er ret vild med kjole over bukserne trenden og tænkte at sætte et præg på den. Med kontraster mellem noget mere pænt og noget meget sporty, synes jeg det gav en sjov sammensætning. Eksperimenter længe leve. Apropos at eksperimentere var jeg i går ude og skyde billeder med Ilirida, som jeg virkelig deler den interesse med. Vi tog ud midt på "en ø" på H.C. Andersens Boulevard (den store vej der løber forbi rådhuset), og tog billeder i trafikken. Grænseoverskridende? lidt.. Selvom jeg ikke har kigget billederne igennem endnu, så glæder jeg mig til at vise jer dem.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -