10 Dec 2014

LÆKKER BASIS I VINTERGARDEROBEN

Jeg har været inde på Esprit for at udvælge mine personlige favoritter og blev simpelthen så positivt overrasket over udvalget. Jeg gik primært efter varme vinteritems, da jeg synes jeg går og fryser lidt for tiden. Det kan jo kun betyde, at min vintergarderobe mangler lidt fyld. Derfor tænkte jeg, at jeg i dag ville komme ind på hvad der helt basalt er de musthaves jeg går efter i min vintergarderobe.

Det jeg går efter er et lækkert look, hvor komfort og varme går hånd i hånd med styling. En vintergarderobe har altid godt af store chunky striktrøjer og strikcardigans. Jeg vil gå efter neutrale farver som base, så man let kan mikse med farver, teksturer og lag på lag.


Med hensyn til jakker har jeg et eller andet ambivalent forhold til dynejakker. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så fjendsk, for jeg har jo op til flere gange indrømmet at andre faktisk ser godt ud i dem, når det gøres ordenligt. Jeg er til gengæld all in på uldjakker og teddyjakker, og synes det skaber en fin harmoni med de chunky striktrøjer.


Når det kommer til bukser går jeg efter altid at have sorte skinny jeans og falske læderbukser på lager. Faktisk har jeg lige bestilt et par i fake læder fra Esprit. Intet kan varme og se godt ud på samme tid, som sådan et par. Jeg er vild med de falske af slagsen, da de kan vaskes uden omtanke og fordi de bare giver en rigtig god pasform. Faktisk har jeg ikke set en eneste, der ikke kunne bære sådan et par endnu.


Jeg kan godt lide sneakers, men hvis der er en ting jeg falder tilbage på, er det sorte lædersko. Gerne med snørre og hæl, som dem på kollagen. Jeg var så dum at ødelægge mit par fra ASOS ved at løbe igennem 20-30 cm vand, da København fik skybrud for et par måneder siden og har siden manglet nogle nye..


Det var mine meget nede på jorden tanker om basis vintergarderobe. Men det er nu vigtigt.

2 kommentarer:

  1. Er vild med Cardiganen og tasken - så fine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunsind tak Julie. Jeg ville også så gerne eje begge ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -