30 Dec 2014

NYTÅRSFORTSÆT... ELLERS TAK

Nytåret er lige rundt om hjørnet. Det betyder, at vi går og tænker over hvad vi fik udrettet i det forgangne år og hvad der skal ske i det nye. Det skaber et stort forventningspres, som jeg på mange måder synes er unødvendig. At sætte mål og idealer for sig selv, sit liv og det man gerne vil udrette er generelt set godt. Rigtig godt. Men at måle succes, det gode liv og resultater på årsbasis synes jeg ikke giver den store mening i min optik. Hvorfor skal årsskiftet være det, der radikalt ændrer os i stedet for at tænke mål og ambitioner som tiden går? Hvad med bare at springe ud i det nye år og tage det som det kommer og nyde, at nytåret måske kan inspirere os til at gøre noget godt for os selv i stedet for at lade skuffelsen vælte ind næste år, da vi ikke lige fik tabt 10 kilo, vi satte os for?

2 kommentarer:

  1. Selvom jeg personligt selv rigtig godt kan lide at sætte nytårsforsæt er jeg fuldstændig enig i alt hvad du siger!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -