13 Dec 2014

OPSKRIFT PÅ INGEFÆRSHOTS

ingefær æble
Sammen med min roomie, Thea, har jeg lidt af en tradition omkring ingefærshots. Det kom ud af vores yoga-mandage og er blevet en ultimativ feel good rutine. Her til aften lavede vi dem igen efter vi havde været på julemarkeder. De er så dejligt forfriskende, at jeg tænkte, jeg ville dele "opskriften" med jer:

Det skal du bruge:

  • 1 æble
  • Ingefærrod efter smag og behag - ca. 4 cm af et tykt stykke / ca. 7 cm ved mellemtykt stykke.
  • En juicemaskine


Fremgangsmåde:
Alt puttes i juicer og presses i et lille glas (jeg bruger espressoglas)!


Kan man overhovedet tillade sig at kalde det en opskrift, når det er så simpelt?

Det er det bedste sundhedsskud i vintertiden og smager himmelsk, hvis man altså er vild med ingefær, vel at mærke.

1 kommentarer:

  1. Lyder dejligt opkvikkende - det må jeg lige prøve en dag :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -