6 Dec 2014

REGNTID I KØBENHAVN

STELLA MCCARTNEY strik - VINTAGE bukser - NIKE sneakers

Selvom det regner og er lidt gråt, så er København nu stadig et hyggeligt sted med sine gamle charmerende gader i indre by.

Der er gået to dage uden blogging, og selvom de fleste af jer sikkert ikke bemærker sådan noget, vil jeg nu alligevel lige inddrage jer i hvorfor. Jeg havde været ret tidsoptimistisk med hensyn til min eksamensopgave, som derfor endte i lidt af en katastrofe. Jeg havde derfor brug for at puste lidt ud.

I går kom min gode gamle Vejle-roomie til København, så hende mødtes jeg lige med her i København. Det skulle vise sig, at hun havde taget en fødselsdagsgave med til mig.. Nå ja, jeg havde jo også kun fødselsdag i maj. Men hvem vil ikke gerne have fødselsdag to gange om året?

Tjek forresten ind i morgen. Der har jeg nemlig planer om at dele en stor personlig nyhed om hvad der skal ske for mig i det nye år.

8 kommentarer:

  1. Elsker strikken, den er bare så flot til dig :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Det er et godt gæt, Sara ;) jeg afslører intet før i morgen ;)

      Delete
  3. Mie, den evige tidsoptimist :D <3 Håber det gik godt alligevel søde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du dør, når du hører om det Christine ;)

      Delete
  4. Jeg tror også det er udveksling, kunne være for fedt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desværre ikke - nu er indlægget ude med afsløringen :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -