19 Dec 2014

SNEAK PEEK + NY FRISURE


GANNI teddy-jakke (via Me & The Met) - VINTAGE rullekrave - ASOS bukser - H&M støvletter - HVISK halskæde - MACHÉ øreringe

Efter skydningen med Ilirida stod jeg tilbage med nogle af bloggens til dato sejeste billeder. Jeg er vildt med at vi altid finder nye og sjove locations, som giver nogle forskelligartede billeder til bloggen. Jeg gemmer dog de bedste til senere, for tanken var egentlig, at jeg ville fortælle jer lidt om min nye frisure, som jo i virkeligheden slet ikke er spor vild og anderledes end den altid har været... jeg mener, der er kun røget små 5 cm. Men det har bare fået det til at se så meget bedre ud, og faktisk fået mig til at overveje en lang page. Men jeg er sådan en bangebuks når det kommer til nye frisurer, så nu må jeg lige se tiden an.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -