29 Dec 2014

UDSALGSKUP // STØVLETTER



Jeg var på udsalgsshopping med Katrine i lørdags, hvor jeg gjorde mig noget af et scoop i Bianco. Jeg fandt nemlig disse lækre basser til en slik. Ja, i havde nok ikke gættet på at de kun kostede 275? Eller hvad? Jeg synes de ser noget så high class ud, men prisen er ikke derefter, og hvilket held for mig! Selvom min mor mener det er et helt forkert udtryk at bruge, så synes jeg de er virkelig gode at gå i! Det er sådan nogle jeg vil kunne bruge meget alsidigt til både hverdag, events og fester alt efter styling. De bliver uden tvivl slidt op. Nu vil jeg skynde mig afsted til "julefrokost" med min dejlige studiegruppe :)

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -