28 Jan 2015

COPENHAGEN FASHION WEEK STREETSTYLE // SNEAKY





Modeugen er løs i København. Og det var egentlig ikke meningen at jeg skulle ud og mingle mig med de smarte, men så endte jeg alligevel med at tage afsted for at skyde streetstyle, som i nok ved jeg elsker.. Her er et lille udvalg af dagens fangst med temaet "hende den luskede fotograf som sniger sig rundt for at tage snigerbilleder, når du mindst venter det"-tema.. Langt tema-navn?... Nå men jeg startede med disse dynamiske streetstyle-billeder sidste modeuge, og synes der er noget autentisk over dem selvom de jo godt ved jeg løber rundt og tager billeder af dem... ja, løber. Det med streetstyle er lidt et sjovt fænomen, men ret hyggeligt. Der er også et helt fællesskab med streetstylefotografer, som følges rundt, og det er ret fint. Dog ret koldt... Jeg fik billederne i hus og der kommer flere på bloggen, så ved i hvad i kan se frem til :-) Hvis i vil grave lidt mere i min gamle streetstyle kan i se mange af dem under min fane her.

2 kommentarer:

  1. Lyder ellers også som en spændende tjans, selvom det med sikkerhed er hårdt og svært :)
    Er vild med de streetstyle billeder som du har taget!

    ReplyDelete
  2. Hvor er de fede.. tak... elsker Streetstyle!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -