11 Jan 2015

ET STYKS OVERGLAD TIDSOPTIMIST


En weekend er ved at være gået. For mit vedkommende er der blevet lukket godt op for den sociale godtepose - hvad bedre? Den har nemlig stået på både spilleaften, en biftur, så jeg (endelig) fik forløst min indre teenager med Mockingjay, hjemmebryg-smagning på vores nye lokale bar og lækker veninde-brunch. Jeg siger jer, at det har været dejligt at se en helt masse skønne piger, og få lidt ekstra på overskudskontoen, så jeg er klar på en ny uge.

Jeg er lidt af en tidsoptimist, så jeg havde naturligvis også troet, at jeg ville skrive en masse på en eksamensopgave i denne weekend, men der var andre ting, der trak lidt mere. Sådan kan det gå...

Jeg håber i har haft en ligeså dejlig weekend på trods af blæseriet som gjorde det noget nær umuligt at cykle rundt.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -