19 Jan 2015

HVISK SMYKKER // MISSION GÅ MERE MED SMYKKER



Okay, nu skal jeg ikke blæse "mission gå mere med smykker" op til at være et mere kompliceret gøremål end det er.. MEN det er et brud på min morgenrutine, som simpelthen er så påvirket af vanens magt, som den kan blive. Jeg går i morgen-zombie-tilstand - og at tilføje et lille element i form af at beslutte sig for hvilke smykker jeg skal have på er åbenbart en uoverkommelig udfordring... Status er dog, at jeg nu dagligt går med smykker. Oftest i form af øreringe, så man må sige, at jeg tager det i små skridt. Jeg kunne godt tænke mig at bruge smykker som jeg gør på billederne her til hverdag engang. Det er ret fint, synes i ikke? Nu skal jeg bare have knækket rutinen og finde tiden til lige at sætte nogle smykker pænt sammen om morgenen.

Er smykker en fast del af jeres morgenrutine?

4 kommentarer:

  1. Replies
    1. Jeg er også selv ret tosset med Hvisk <3

      Delete
  2. Smykker er klart en del af min morgenrutine, bliver helt irriteret når jeg engang imellem glemmer det! Det ser rigtig fint ud, det du har på <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jo også bare så pænt! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -