15 Jan 2015

JEG ER SAFTSUSEME NOMINERET TIL MODEBLOGPRISEN 2015



Indkasserer lige lidt kredit til blærekontoen. Jeg er nemlig blevet nomineret til modeblogprisen 2015 i kategorien "Årets Personlige Modeblog". Det er jeg saftsuseme stolt af. Jeg er nemlig blevet udvalgt af en ret så sej jury sammen med de andre tre damer på billedet. At de har valgt mig til kategorien personlig blog er jeg oprigtigt stolt over. Apropos mit indlæg om at dele ud af personlighed online, så er det via personlighed og nærvær at relationen mellem mig og dig som læser opstår. Faktisk er det også noget jeg har prøvet at forbedre løbende, og anerkendelsen af at det er lykkedes mig at skabe det, er jeg oprigtigt stolt over. Jeg går også og bilder mig selv ind, at det må skyldes, at dommerpanelet så må synes jeg har en nice personlighed - men i virkeligheden ved jeg slet ikke hvad udvælgelsen er sket på baggrund af. Uanset hvad er jeg glad og pisse stolt ikke mindst. Hvem af os fire der løber afsted med prisen bliver offentliggjort den 30. januar på Børsen.

Nu har jeg jo ikke været top informativ.. Men så er det godt, at Miinto selv har skrevet en mere uddybende artikel om modeblogprisen, juryen og vist hvilke bloggere der er nomineret i de andre kategorier.

6 kommentarer:

  1. Det er så fint og stort tillykke med det - jeg hepper i hvert fald på dig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK for det Julie, jeg er glad for, at du hepper på mig :D

      Delete
  2. Hvor er du sej sødeste Mie, tillykke tillykke - håber på at se dig snart <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for det søde!

      -Jeg krydser også fingre for at vi ses snart!

      Delete
  3. Hej, jeg har lige postet et indlæg med blog anbefalinger, hvor jeg netop har skrevet om din blog. Du kan læse om det her: moodswingsdk.blogspot.dk
    møs

    - og tillykke med nomineringen, det fortjener du. Held og lykke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvor er det sødt af dig, jeg sætter virkelig stor pris på anerkendelsen <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -