3 Jan 2015

NY DAGLIG HÅRPLEJERUTINE MED DAVINES

I dag skal det handle om hårsnobberi, og de der kender til mig og mit forbrug af hårprodukter vil nok være lidt forbløffede over, at det ikke står på Redken-snobberi denne gang. Jeg er nemlig blevet introduceret for Davines i forbindelse med et event jeg var til for noget tid siden. Jeg var ikke meget for at skifte mærke, men det ramlede sammen med, at jeg netop var begyndt på en ny shampoo fra Redken, som ikke fungerede for mig. Så jeg gik i gang. Jeg må indrømme at jeg er blevet oprigtigt positivt overrasket. Om det er pga. de lækre økologiske råvarer, ved jeg ikke. Mit hår elsker det. Shampooen går ind og renser, men efterlader ikke håret tørt og conditioneren giver seriøs god fugt til spidserne. Da jeg havde den med hjem fik jeg kommentaren om "hvem har sat mayonaise i badet"... Conditioneren er så tyk og lækker, og jeg overforbruger nok også lidt af den, hvis jeg skal være ærlig.. Volumensprayen bruger jeg ikke hver dag af ren dovenskab. Men når jeg skal til noget særligt, så får håret lige et par sprøjt af den, så det kan puffe lidt mere og slaske lidt mindre. Det er egentlig ikke fordi det er en billigere vane at bruge Davines, da det trods alt også er nogle dyre herrer, men for mig er det ikke en stopklods, da jeg gerne vil investere i at få pænere hår, når jeg ikke har det fra naturens side...

Er i hårsnobber eller gør den billige fra føtex jobbet for jer?

1 kommentarer:

  1. Virkelig flotte billeder, og jeg er så enig i at det kan betale sig at investere i gode produkter til hårret.
    Jeg må også indrømme, at Moroccanoil også har gjort mig til lidt af en "hårsnob"! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -