2 Jan 2015

NYT ÅR

GANNI teddy-jakke - VINTAGE t-shirt - WEEKDAY bukser - NIKE sneakersSå blev det januar, og traditionen tro var 1. januar doven for mit vedkommende. Jeg er så heldig, at jeg ikke får smertende tømmermænd, men bare bliver virkelig træt. Apropos nytåret er det jo altid lidt en spænding, der bliver udløst. Jeg har virkelig været heldig hvad angår nytår de seneste år, og dette var også meget, meget vellykket. Jeg holdt det med en flok piger fra studiet. Vi havde bestilt den lækreste menu fra Cofoco, og gik all in med vinen og pagnen. Denne ene gang om året må man gerne gå all in, ikke? :) Jeg havde lavet udfordringer til under tallerkenerne, som endte ud i ret sjove episoder. Bl.a. breakdance (inklusiv ormen), et kampråb til aftenen og at hele selskabet troede, at jeg var begyndt at gå til twerking... Lidt foruroligende. En af pigerne havde også lavet en musikquiz, som endte meget intenst. Jeg er virkelig en sucker for sådan noget. Vi festede videre på Nørrebro og jeg endte med lige at nå at komme forbi mine roomies' fest i vores lejlighed. Jeg fik ikke taget outfit-billeder. Og det er jo i sig selv lidt underligt, når man er en selvbesat blogger. Men jeg kan afsløre, at jeg havde denne top på, en knælang silkenederdel med a-snit fra & other stories med skoene jeg viste her. Så det må i lige selv forestille jer.
Det meget lyserøde outfit på billederne er fra en dag mellem jul og nytår, hvor min bror var på besøg hos mig og jeg fik overtalt ham til at snappe et par billeder inden vi smuttede afsted til udsalgsshopping i indre by. Vi undrede os lidt over hvem der tørrer tøj udendørs i snevejr...

7 kommentarer:

  1. Den rocker du godt søde Mie!

    Knus!

    Ps følg med i mit zero-waste eksperiment!
    http://www.gittemary.com/2015/01/zero-waste-minimize-the-plastic-kitchen.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusind tak, den er så dejlig, min teddy :)

      Delete
  2. Hvor ser du godt ud! GODT NYTÅR ;)

    ReplyDelete
  3. Du ser skøn ud i lyserød. Elsker simpelthen den jakke :-)

    Godt nytår :-)

    ReplyDelete
  4. Godt nytår :) Og hvor er frakken bare flot i sneen :)

    ReplyDelete
  5. Virkelig lækker farve til dig, den ser dejlig varm ud.

    / Liselotte

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -