25 Jan 2015

OOTD + PERSONSPLITTELSE


At bedømme ud fra mine to seneste weekender kan jeg konkludere, at jeg må være godt og grundigt rundforvirret og noget nær en personsplittelse. Sidste weekend lukkede jeg mig nemlig inde og sagde nej tak til absolut alt socialt i eksamenens tegn.. - og i denne har jeg været ude tre dage i streg... Sådan noget med tre dage i streg ligner mig ellers ikke - hvis man altså ser bort fra festivaller. Men jeg havde bare brug for at gøre noget befriende og "shake it out" efter de små bekymringer jeg den seneste tid har haft lidt underbevidst.. i ved, med to eksamener og opstart i praktik samtidig. Det er fedt, at jeg nu kun har praktikken at fokusere på og bruge min fritid på at have det lidt sjovere. Byture eller ej. Jeg har i hvert tilfælde fået luftet dansemusklerne i denne omgang og klar til at være seriøs igen.

Mit meget afslappede outfit her er forresten med vintage jakke og skjorte, Munthe halstørklæde og Aldo støvler, hvis i var interesserede i det :)

Håber i har haft en god weekend og klar til en ny uge.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med halstørklædet :D

    www.stylebystefanie.dk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -