8 Feb 2015

ANNE BLACK DRÅBEFORMEDE VASER, VÆRS'GO



Der stod lige to dråbevaser fra Anne Black. Og det er lidt utraditionelt her på bloggen med nips og bolig generelt. Men da jeg står og skal flytte, så tænker jeg lidt over at gøre det hyggeligt det nye sted. Jeg må dog indrømme, at min bolig ikke er som taget ud af Bo Bedre, men man kan jo tage baby skridt imod det, ikke?

Jeg flytter i de kommende to weekender og planlægningen har været så mega kaotisk, at jeg ikke rigtigt kan finde rundt i det, så lad mig ikke komme nærmere ind på det. Det sker. På en eller anden måde. Jeg flytter ind i naboopgangen på en ny etage, så vildere er det heller ikke. Måske jeg tvinger lidt boligindlæg på jer. Hvis jeg altså får noget Bo Bedre værdigt i sigte ud over disse fine dråbeformede vaser, som jeg fik i julegave.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -