12 Feb 2015

FØRSTEHJÆLP TIL TØRRE OG SPRUKNE LÆBER


Normalt vil jeg beskrive mig selv som en generelt overbærende person, men der er få ting som bare kan ødelægge en ellers god dag. - Såsom tørre og sprukne læber.

Og denne hverdagsødelægger har jeg sat mig godt og grundigt for at bekæmpe, og her er mine nuværende midler imod de tørre sataner:

1: Embryolisse Protective repair lipstick: En stick, der er praktisk at have med. Konsistensen er tyk, så den lægger sig i et beskyttende lag, og derfor holder den læberne nyfugtede i længere tid. Med mindre man fumler rundt med læberne på glas, kopper, bestik - you name it. Det er klart den bedste læbepromade på stick, jeg har.

2: Elisabeth Arden Eight Hour Cream, skin protectant: Der er ikke noget der slår Elisabeths wonder her. Den går ind og reparerer læber, sår og giver massiv fugt. Eneste problem er, at den ikke er sådan lidt stærk i lugten. Derfor bruger jeg denne inden, jeg går i seng, så den rigtigt kan få lov at virke natten ud. Den har været min makker i fem år, og jeg har fået overtalt selv min lillebror til at bruge den. - Og det siger ikke så lidt. Jeg faldt over det her tilbud på et sæt med hånd- og ansigtscremen ud over skin protectant.

3: Vaseline Lip Therapy: I kender ham, Vaselinedrengen. Jeg er vokset op med ham, som det sande mirakel til læberne, og den virker bare. Det er længe siden, jeg har brugt det sidst, men da jeg så den nye fikse indpakning i retro look var det et match! Den røde dufter af roser og har lidt mandelolie i sig imens den blå er den originale. Faktisk huskede jeg dem ikke som så gode, som jeg virkelig synes de er! Særligt er den blå blevet en fast del i hverdagsrutinen, da den er helt neutral i duften. Og når man lige har den der klat tilbage på fingeren, så får knoerne lige resterne. På den måde kommer man (1) af med restklatten og (2) fugter sine tørre områder. I kan finde dem i de fleste supermarkeder, hvis det har interesse.

2 kommentarer:

  1. Er også stor fan af vaseline :D og de nye bøtter er så fine

    / Liselotte

    ReplyDelete
  2. Ih hvor fine billeder! Elsker de to Vaseline pomader, har også selv fået en lækker pakke derfra - den bliver brugt flittigt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -