14 Feb 2015

JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN


Valentine's Day er ankommet. Den store højtid for kærlighed i den mere tacky kaliber. På denne dag slipper vi ikke for omklamrende par, roser, hjerteformede chokoladeæsker, restaurantbesøg og alt det der. Det er over the top og på nogle måder er det nok også mere okay at være tacky på en dag som i dag. Fan bliver jeg nok aldrig, så jeg bider det i mig og trøster mig med at det måske er ovre i morgen. Personligt har jeg aldrig rigtig fejret sådan noget. Men i aften har jeg faktisk en hot date.... med Mr. grey og pigerne. Vi skal ud og spise, i biffen og slutter aftenen af med fest. Det er den perfekte valentine's day i mine øjne. Som der står på den her t-shirt "I don't need a Valentine I need vodka", så fejrer jeg friheden og impulsen i nuet.

Foto: Michael Svenningsen

2 kommentarer:

  1. Lyder da også som den perfekte Valentines beskæftigelse :) God tur!

    ReplyDelete
  2. Hvor lyder det hyggeligt ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -