1 Feb 2015

MODEBLOGPRISEN 2015

MACHÉ t-shirt - ACNE nederdel - NINNA YORK smykker - BIANCO støvletter

FotoMichael Svenningsen 



I fredags gik det løs på Børsen. Altså Modeblogprisen, som er den største blog-award i Danmark. Jeg var nomineret til årets personlige modeblog, så jeg følte mig ret VIP med fotovæg, to video-interviews og Vejle Amts Folkeblad som havde interviewet mig på mit arbejde og fulgte med til showet. Nå, men afgørelsens time ville, at jeg ikke løb afsted med prisen, men det var nu helt okay. Jeg festede efterfølgende igennem og havde en af de der byture jeg sent vil glemme.

Og så vil jeg benytte lejligheden til at takke for den store opbakning, jeg har fået i forbindelse med prisen. Jeg er super glad og stolt over at have så søde læsere og venner. :*
Jeg indrømmer det. Jeg var ret nervøs for den famøse fotovæg. Kan i se panikken?

1 kommentarer:

  1. Haha, jeg bryder mig bestemt heller ikke om fotovægge, men syntes nu at du klarer det meget godt :) Og super fint outfit ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -