24 Feb 2015

OOTD + ENDELIG ET KVÆK OM PRAKTIK HOS ZUPA




COS jakke - H&M (herre) halstørklæde - TOPSHOP top - VINTAGE skjorte - H&M jeans - MARC BY MARC JACOBS sko - HVISK halskæde

De af jer, som følger med løbende ved nok, at jeg er startet i praktik hos reklamebureauet Zupa.. og i har måske bemærket, at jeg ikke rigtigt har gjort alvor om at lukke op for bureaulivs-godteposen. Det har været lidt en hård nød at knække til blogform. Det skyldes flere ting. Men lad mig slå fast, at det ikke skyldes, at jeg ikke trives der. Jeg får rigtig meget ud af de opgaver, jeg laver. Zupa er dertil stedet, der en gang for alle har bevist, at reklamebranchen ikke behøver være selvfedhedens centrum - aka. "smart i en fart". Mine nye kollegaer er nemlig ret fantastiske og bundrare mennesker.

Min stilhed skyldes mest af alt, at der er så mange nye indtryk, at det har været svært for mig, at fortælle om det som noget samlet. Jeg svinger mellem selvsikkerhed og usikkerhed, mellem at brillere og føle mig forvirret... Der er mange små ting at berette om, men jeg vil fatte mig i korthed. Jeg afprøver nogle mega spændende ting af og får lov at arbejde i spændingsfeltet mellem det strategiske, kreative og akademiske. - og dét er det jeg gerne vil..

Og forresten. Jeg har fået mig en ny outfit-billed-buddy. Det viste sig simpelthen at Cecilie, som er receptionist hos Zupa også har en sej blog! Så vi sniger os mere eller mindre uset ud og skyder billeder sammen. - Det er hun meget god til, synes i ikke?

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -