19 Feb 2015

OOTD


GANNI jakke (lignende her) - ASOS cardigan (her) - MONKI t-shirt - WEEKDAY bukser - ASOS støvler

Jeg tjekker blot ind for at opdatere om at jeg ikke har intentioner om at forsømme bloggen, som jeg har.  Jeg har pustet lidt over flytning og deadlines i denne uge, men nu er hele situationen lidt mere overskuelig, vores syn af lejligheden gik nemlig rigtig godt og jeg står klar med flyttekasser til flytningen på lørdag. Hvis der er noget, som kan suge livet ud af en, er det en flytning. Men jeg glæder mig meget til at rykke ind i nye omgivelser i opgangen ved siden af.

Charmen ved at flytte er dog alle de fine mindeting jeg falder over. Jeg har for eksempel fået genlæst mine blå bøger og fundet en masse søde breve. Det gjorde det lige lidt sjovere at pakke sit liv i kasser.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -