28 Mar 2015

ASOS ØNSKELISTE

#1 - #2 - #3 - #4 - #5 - #6 - #7 - #8 - #9


Jeg har opbygget en upassende shoppetrang den seneste tid. Upassende fordi jeg er fattig efter at have flyttet og samtidig er i ulønnet praktik... Den seneste tid har virkelig testet mig på hvor lidt, man egentlig kan leve for. SU-livets, i mine øjne, største udfordring. Jeg forstår slet ikke, hvordan nogle permanent kan få tingene til at hænge sammen uden et studiejob.

Derfor smider jeg også kun det bedste af det billigste på min ønskeliste på ASOS. Her er de ting jeg senest har sat på. Jeg har ikke mulighed for at erhverve mig det hele, men kom til at købe både disse. Nå ja, også denne. Men kun fordi jeg skulle have noget at tage på til Michelles fødselsdag i aften... ups.


Jeg holder forresten store fødselsdags-weekend, hvor jeg tager fire af slagsen i streg. Jeg tog til Aarhus i går for at fejre min gode veninde og rejse-buddy. Hun var gået all in på kage, og den allerbedste af slagsen. Jeg var i syvende himmel siger jeg jer! I aften går det som sagt ned hos Michelle, som har lagt op til noget nær project X i bloggerversion. Jeg glæder mig sådan til at fejre min gamle tøs med manér! I morgen tager jeg forbi Vejle for at sige tillykke til min mor, som har haft fødselsdag i denne uge. Og for at slutte temaweekenden af, stormer jeg tilbage til København, hvor min studiekammerat har budt på kage. Fødselsdags-tema-weekend hvor jeg lever af at være høj på søde sager og søde venner.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne have fingrene i 3, 7 og 8 tak!! :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du ville se lækker ud med alle tre ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -