29 Mar 2015

DAVINES REPLUMPING TIL TYNDT LEVERPOSTEJSFARVET HÅR...

I dag skal det handle om hår og god pleje til tyndt hår med denne Davines serie, Replumping. Og selvom det måske ligner, at jeg ikke går meget op i mit hår, når jeg aldrig rigtig sætter det, så går jeg faktisk enormt meget op i at pleje det, og er hårsnobbet omkring produkter.

Jeg stoppede med at farve mit hår for flere år siden. Det er, 1, en dyr vane og, 2, ikke godt for mit tynde og fine hår. Faktisk er jeg blevet en ”embrace leverpostej”-type med årene. Men med slasket leverpostejsfarvet hår, så føler jeg det mindste jeg kan gøre er, at behandle det godt. Så tager det sig bare bedst muligt ud. På lokkernes vilkår… Derfor bruger jeg nu Replumping i håbet om at få tykkere lokker.


Jeg fik øjnene op for Davines for et halvt års tid siden og havde optur over mit hår. Jeg var vild med DEDE, men nu var det tid til at få tykt hår. Okay, jeg indrømmer, at jeg ikke har fået en kæmpe manke af en shampoo, men mit hår har aldrig haft det mere strålende, end det har nu.

0 kommentarer:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mie Dina 2012 | Blogger Template by Sherica Ocbania -